Pages

20 Haziran 2015 Cumartesi

Bir dünya harikası "AGARİO"

Merhaba arkadaşlar,bugün sizi bir bilgisayar oyunu olan Agario ile tanıştıracağım.Uykunuzda bile sizin peşinizi bırakmayacak kadar saran bir oyun.Uyumaya çalışırken aklımda sadece birbirini yemeye çalışan 2 yuvarlak cisim dakikalarca oradan oraya dolanıyor.Neyse gelelim oyun nasıl oynanır.



Oyunun başlangıcında Nick yazan yere istediğiniz bir isimi yazıyorsunuz.Yan tarafta bulunan "FFA" yazan yere tıklayıp oyunu takımla mı yoksa kişisel mi oynamak istediğinizi seçip "Play" butonuna tıklıyorsunuz.Farenizi hareket ettirerek topunuzu istediğiniz yere götürebiliyorsunuz.






















İlk başta küçük bir yuvarlak olarak başlıyorsunuz ve büyümek için renkli küçük topçukları yiyorsunuz.Sağ üst köşede bulunan "Lider tahtasında" en büyük 10 topun adı yazıyor.Top diyorum çünkü bende ne diyeceğimi bimiyorum.Bir adı yok bu yuvarlak topların.



Space tuşuna basarak topunuzu ikiye ayırıyorsunuz.Bunu herhangi bir olay için kullanabilirsiniz.Büyük bir toptan kaçmak için,birine yardım etmek için veya birini yemek için.Yukarıdaki fotoğraf da ölmeden önceki son anlarımdı.Oyunda öldüğünüz zaman renginiz de değişiyor.Bu yüzden bazı fotoğaflarda rengim farklı.Hepsi sizin için...

























Klavyeninizin "W" tuşuna basarak da kendinizden küçük parçalar atabiliyorsunuz.Bu hem birine yardım etmek için,hemde kaçarken daha hızlı gidebilmek için avantaj sağlıyor.Bu oyunda topunuz büyüdükçe hızınız azalıyor.


Ve gelelim şu yeşil tırtıklı topçuklara.Bu topçukların içine girebiliyorsunuz.Ve büyük toplar tarafından yenemiyorsunuz tırtıklıların içindeyken.Ama ne zaman siz büyüdünüz ve bu tırtıklı toplardan daha büyük bir hale geldiniz,o zaman bu topların içine girmeye yada yemeye çalışırsanız elli bin tane küçük top haline geliyorsunuz ki bu da herkesin size saldırması anlamına geliyor.Aşağıda ben ve benim küçük topçuklarımla olan son anlarım...


Veee son olarak ben ilk 10'dayken.Az önce topçuklarımla birlikteyken ölmedim ve bir tanesine bile zarar vermeden birleştiğimde ilk 10'a girdiğimi fark ettim.Hayatımın en mutlu anlarından o "ŞOK" görüntüler :D

Umarım beğenmişsinizdir.Umarım benim kadar bağımlı olup rüyanızda bile bu Agario adlı oyunu görmezsiniz.İyi günler :)

4 yorum:

Blogger templates

Bobblehead Bunny