Pages

19 Aralık 2015 Cumartesi

One Piece Hakkında Aklımı Karıştıran Soru




  Merhaba arkadaşlar,bugün size 2. kez başladığım ve şuanda 89. bölüme gelmiş bulunduğum One Piece animesi ile ilgili aklımı karıştıran,ucu açık bırakılmış olduğunu düşündüğüm bir soruyla geliyorum.Direk soruya geçiyorum.Şimdi bu One Piece'in,Grand Line'ın sonunda bulunan Raftel adındaki adada olduğu düşünülüyor.Ve bu adaya gitmek için Grand Line'ın en başında belirlenmiş olan 7 rotanın herhangi birinden başlaman gerekiyor.Bu rotaların 7'si de aynı adaya varıyor.Bütün korsanlar Grand Line'ın başında bu rotaları seçiyor ve bütün korsanlar aynı şerit üzerinden farklı rotalara göre gidiyor.
  Peki benim sorum şu ki One Piece animesindeki dünyanın düz mü olduğu?Herkes o 7 rotadan giderken ben ters taraftan gidip direk o adayı bulamaz mıyım?One piece dünyasında dünyanın kenarı veya sonu mu var?Dünyanın sonuna gitsek kenardan düşer miyiz?Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi? (Klişe power)

Benim aklım karıştı ama siz bunun mantıklı bir cevabının olduğunu düşünüyorsanız yorumlarda belirtmeyi unutmayın.Aklınızı karıştırdıysam özür dilerim.Sorum saçmaysa,salaklığım için beni affedin,kendinize iyi bakın.Hoşçakalın ^.^



6 yorum:

  1. http://orig05.deviantart.net/104d/f/2009/299/e/5/map_of_grand_line___part_1_by_kukriblades.png

    Buradaki resimde sol tarafta raftel adasını görebilirsin bu resim sana one piece dünyasını anlamanda yardımcı olur. Raftele yalnızca önce grand line ardından yeni dünya'yı geçerek ulaşabilirsin.
    O

    YanıtlaSil
  2. One Piece dünyası yuvarlak, Raftel'e o rotayı seçmeden gidememelerinin sebebi de Redline. Grandline'a Reverse Mountain'daki akıntılar sayesinde girdiler ama aynı şekilde Raftel'e geçemezler çünkü gerekli akıntı yok şeklinde biliyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çeşitli şeytan meyveleri yardımıyla çıkılabilir yani.Mesela Aokiji buzdan bir yol yapsa o dağı da çıkardı diye düşünüyorum.Orda bi sıkıntı var aslında ama...

      Sil
    2. Dediğin olabilir Enel inşa ettiği gemi ile aya gitmişti.Pek ala uçarak raftel adasına da gidebilir.

      Sil
  3. 600 700 bölüm izle anlarsın nasıl özet geçim ben sana şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kere güncele geldim zaten.Dressrosa'ya 2. kere izliyorum şimdi

      Sil

Blogger templates

Bobblehead Bunny