Pages

5 Haziran 2015 Cuma

Japon Sokak Modası #1

Japonya teknolojide olduğu gibi modada da dünyaya yol gösteren ülkelerden birisi.Japonlar'ın çok ilginç ve değişik tarzları gerçekten gözleri üstlerine çekmeye yetiyor.Bugün size "Decora"yı anlatacağım.






















Ben bu tarzı ilk gördüğümde ön yargıyla yaklaşmıştım."Ne kadar zevksiz insanlar,nasıl giyiniyorlar böyle" gibisinden bir şey söylemiştim.Sonradan fark ettim ki aslında bu o kadar da kötü olmayabilir.Önce bu tarzı araştırdım,sonra da bunun hakkında bir yazı yazmaya karar verdim.

























Decora bir Japon sokak modası tarzıdır.Dekore etmek anlamına gelen "Decorate"ın kısaltılmış halidir.Yani kendi kendini dekore etmeye deniyor.Bu tarzda giyime aksesuar,oyuncak veya herhangi bir tabaka dahil edilir.Decora'nın temel teması:Makyajla mümkün olduğunca küçük bir çocuğa benzemektir.Ve decora tarzı diğer kalıplaşmış tarzların kurallarını yıkmak amacıyla ortaya çıkmıştır.Decora'da istediğin her şeyi giymek serbesttir.İşte bu yönüyle Japonlar bizden adım adım ilerdeler.Japonya'da bu insanlara kınayan gözle bakan insanların olmadığı gibi,insanlar istediği her şeyi rahatlık içinde giyebiliyorlar.Decora tarzına birkaç örnek;






























































































Aşağıda Decora tarzı hakkında bir video bulunuyor.Gerçekten tatlı insanlar ya.Çok hoş :3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger templates

Bobblehead Bunny